Animale din continente

Aș fi putut pune următorul titlu acestei postări: „Dau la schimb un Magot pentru un Urangutan”, asta ca să îmi completez jocul cu numele titlului acestei postări.

În anii 1980 se găsea la librărie un joc foarte interesant cu animale din toate continentele, iar eu l-am păstrat deși nu îl am chiar complet chiar dacă am setul de 60 de cărți câte conține tot jocul și nu a fost vina mea că am două cărți identice în loc de două diferite din specia maimuțelor. Adică am 2 magoți care trăiesc în Gibraltar, în loc de un magot și un urangutan din Asia de sud. Așa au cumpărat părinții mei jocul și nu l-au dus înapoi să-l schimbe cu altul, iar eu nu prea m-am jucat cu el, poate că nu aș mai fi avut acum toate cartonașele. Poate că se va găsi cineva care are jocul să îmi dea o poză cu animalul care îmi lipsește. Este un joc colectiv de 3-6 copii cu vârsta între 9-14 ani și de perspicacitate.

Regulile jocului, o hartă cu distribuția animalelor pe glob și cărțile de joc propriu-zise le-am scanat și se pot vedea mai jos.

1718192021222324

Lasă un răspuns

