Al 45-lea cel mai puternic om al planetei sau ziua președinților

Postat pe 20 ianuarie 2017

Pe 20 ianuarie 2017 al 45-lea președinte al Statelor Unite ale Americii ales prin votul marilor electori Donald J. Trump este investit oficial și devine cel mai puternic om al planetei din punct de vedere politic, militar și economic. Poate nu ar fi fost locul pe un blog dedicat publicațiilor pentru copii să postez un subiect politic, dar am în biblioteca mea două cărți, una despre Donald Trump și cealaltă despre ceilalți 44 de președinți care au ocupat cea mai importantă funcție politică a planetei.

Nu pot posta cărțile în întregime dar am scanat coperțile și câteva pagini din fiecare cu conținutul lor.

Fără nicio experiență politică Donald Trump gândește bine și în stil mare atât în viață, în afaceri cât și în politică începând din 20 ianuarie 2017.

08091011

Cartea „Viețile secrete ale președinților americani” am citit-o în 2008 când a fost ales Barack Obama și m-am amuzat cu privire la faptele mai puțin cunoscute ale unor foști președinți.

01020304050607

Lasă un răspuns

